bijna vertrekken - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken

Door: Bram Ketelaars

Blijf op de hoogte en volg Bram

10 Mei 2014 | Nederland, Keldonk

het is bijna zover morgen vertrek ik voor 6 weken en vijf dagen naar het natte Ierland.
ik vertrek zondag om 12 uur vanuit Eindhoven en vlieg dan in een uur en 40 minuten naar Dublin waar ik door de verschillende tijdzones aankom om kwart over 12 daar zal mijn boer me oppikken om samen naar de boerderij te rijden die ligt in co. cavan county ,Cornafean op ongeveer anderhalf uur rijden van het vliegveld.
ik heb er super veel zin in.
ik ga daar bij een koeien boer stage lopen hij heeft ongeveer 100 melkkoeien en laat 70% hiervan afkalven in de lente dus wanneer ik er ben is het lekker druk.
de komende tijd zal ik meerdere verhalen over mijn ervaringen in Ierland gaan schrijven dus als je op de hoogte gehouden wilt worden lees dan mijn blog

  • 10 Mei 2014 - 18:31

    Fam. Vd Hurk:

    Hoi Bram,

    een fijne reis en dat je maar veel ervaring op mag doen!

    groetjuzz Hans,Rita, Maaike en Jarno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5750

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 27 Juni 2014

ierland stage

Landen bezocht: