weer thuis - Reisverslag uit Cornafean, Ierland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Cornafean, Ierland van Bram Ketelaars - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Bram

28 Juni 2014 | Ierland, Cornafean

ik schrijf dit bericht nu van thuis ik ben nu twee dagen thuis mis het wel een beetje daar maar oh wat een pracht stage heb er echt van genoten.
de laatste week heb ik nog van alles gedaan zijn naar een honden race geweest erg leuk die namen die die honden hebben slaat echt nergens op meer belasting, roestvrij staal, of yumyum.
natuurlijk heb ik ook op een aantal gewed helaas geen winnaar na het rcen waren we nog even naar de pub gegaan.
we waren ook een avond naar bruce mountain gegaan wat een uitzicht dit is de hoogste berg in de regio er loopt geen pad naar boven je moet er dus door het ruim anderhalve meter hoge onkruid doorheen lopen om boven te komen.
maar boven was het uitzicht geweldig zo hoog rustig.
ook ben ik nog in mn eentje naar Dublin geweest Trinity college gedaan paar tuinen bezocht, naar nationaal history museum en een pub straat.

de laatste dag waren we nog naar noord ierland gegaan naar een koeien boer met erg mooie en goeie koeien het land is daar allemaal wat vlakker natuurlijk nog niet zoals het hier thuis is het probleem daar was dat ze op de rotslaag zaten 20 cm aarde en dan harde rots dus ploegen was daar niet zo makkelijk naderhand waren via de pond nog wat verder naar boven gereden door Belfast en dan weer naar beneden naar de boerderij om de laatste keer te gaan melken want de volgende dag zou ik al weer gaan.

smorgens vroeg om 7 uur de bus gepakt eerst goed afscheid genomen van iedereen en dan op weg naar het vliegveld want kwart over 1 moest ik vliegen zo kon ik alles lekker rustig aan doen. aanvliegen en dan aankomen in holland.
om 16:00 poeh wat is alles hier plat zeg en druk was weer even wennen ook aan de andere kant rijden was weer even wennen.
gister weer even bij wat mensen langs geweest en een frikandel gegeten dat had ik toch wel gemist ook heb ik twee pakken stroopwafels naar mijn stage boer verzonden die vond hij super lekker en hij is 2 juli jarig dus leek me wel een leuk cadeautje

en dat mijn stage ik had een super tijd gehad en ga nog zeker een s terug bedankt voor het lezen en de leuke reacties ik zal jullie binnenkort wel een keer spreken en vertel jullie erg graag mijn ervaringen als jullie die willen horen.

gr Bram Ketelaars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 1538
Totaal aantal bezoekers 5730

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 27 Juni 2014

ierland stage

Landen bezocht: